Vážení zákazníci, náš e-shop funguje bez obmedzenia.

Zavrieť
Volajte +420 604 444 909 (Po-Št 8-16 h., Pi 8-12 h.)
Mena: 
Košík je prázdny

Často kladené otázky

1) Nákup

 

  • Ako postupovať pri nákupe na TopDáždniky.sk?

Fungujeme ako e-shop a objednávku je možné vykonať cez naše webové stránky, na ktorých sa práve nachádzate. Vyberiete si tovar a kliknete na tlačítko "Vložiť do košíka". Akonáhle budete mať všetko vybrané, prejdete priamo do nákupného košíka, kde si zvolíte spôsob dopravy a platby, vyplníte osobné údaje a objednávku potvrdíte. Po odoslaní objednávky Vám od nás na e-mail príde potvrdenie + SMS. Ak Vám toto potvrdenie doručenej nebolo, kontaktujte nás. V prípade, že si neviete s objednávkou v e-shope rady, pošlite nám ju prosím e-mailom na info@kvalitnidestniky.cz, alebo nám zavolajte (+420 604 444 909).

O expedícii Vašej objednávky Vás následne budeme infromovat e-mailom a SMS správou.

 

  • Ako dáždniky posielate?

Dáždniky balíme výhradne do pevných kartónových krabíc, aby bola zaistená maximálna bezpečnosť pri preprave. Nepoužívame žiadne typy obálok (ani bublinkové). Dáždniky posielame rôznymi prepravcovi - viď náš cenník prepráv.

 

  • Za ako dlho budem mať balík doma?

Tovar, u ktorého je uvedená zelená dostupnosť Skladom, štandardne expedujeme do druhého dňa od objednania. Nasledujúci deň, najneskôr do 48 hodín od expedície, by mala byť Vaša objednávka doručená.

 

  • Som zo Slovenska, môžem nakúpiť?

Áno. V hornej časti e-shopu vpravo si môžete prepnúť menu na EUR. V nákupnom košíku potom vyberte požadovanú krajinu pre doručenie.


 

2) Doprava

 

  • Aká je doprava?

Posielame po celej Českej aj Slovenské republike, vrátane vybraných štátov EÚ. Používame rôzne overené prepravné spoločnosti (Slovenskú poštu, DPD, PPL, Zásilkovna, ...). Aktuálne možnosti a ceny dopravy nájdete v prehľadnej tabuľke.

 

  • Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Áno, prepravca Vám napíše e-mail, SMS alebo zavolá.

 

  • Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?

Áno, môžete. Sídlime v Kuřimi pri Brne, nemáme klasickú kamennú predajňu, avšak Vašu objednávku si môžete po predchádzajúcej dohode termíne u nás vyzdvihnúť.

 

  • Zásielku ste si nestihli vyzdvihnúť?

Ak ste si nestihli vyzdvihnúť Vašu objednávku z pošty či Zásilkovny a máte o ňu stále záujem, môžeme Vám ju opakovane nechať doručiť. O vrátenie Vás budeme informovať. V prípade opakovaného zaslania budete vyzvaní k úhrade druhého poštovného a to bankovým prevodom. Po obdržaní platby Vám zásielku znova pošleme.

 

  • Je doprava pri určitej výške nákupe zadarmo?

Áno, je tu taká výhoda. V prípade, že hodnota tovaru v nákupnom košíku prekročí čiastku 2000 Kč, máte od nás dopravu do Zásilkovny zadarmo. Tovar si môžete tiež vyzdvihnúť bez platenia dopravy a to po predchádzajúcej dohode osobne u nás v Kuřimi pri Brne.

 

3) Platba

 

  • Aké sú možnosti platby?

Svoju objednávku môžete zaplatiť na dobierku, platobnou kartou online, bankovým prevodom, alebo v hotovosti v Kč pri osobnom odbere u nás v Kuřimi pri Brne. Viac o spôsoboch platby nájdete zde.

 

  • Platba kartou online sa mi nepodarila, ako mám postupovať?

Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu kartou online, budete presmerovaný späť na náš e-shop. Napíšte nám a my Vám pošleme e-mail pre opakovaný pokus. Prípadne si môžete spôsob platby zmeniť.

 

4) Zaujíma Vás ...

 

  • Sú dáždniky naozaj tak kvalitné, ako uvádzate?

Áno, ponúkame výhradne kvalitné dáždniky overených výrobcov Doppler, Bugatti, S.Oliver, Knirps a Derby, ktorí na trhu pôsobí už niekoľko desiatok rokov a majú nulové reklamácie. Takmer všetky dáždniky sú vetruodolné, niektoré modely majú dokonca 5tich ročnú záruku.

 

  • Máte v ponuke testovanej dáždniky?

Áno, celá rada dáždnikov v našej ponuke je testovaná vo veternom kanáli o sile vetra 80-150 km/h. U dáždnikov túto informáciu uvádzame v ich popise.

 

  • Ako poznám, ktorý tovar je na sklade?

Všetok tovar, pri ktorom je uvedená zelená dostupnosť Skladom, je na sklade u nás v Kuřimi u Brna a môžeme ho okamžite expedovať.

 

  • Aký je rozdiel medzi dáždniky, ktoré majú rovnaký názov ale majú v názve číslo? Napr. S.Oliver Fruit Cocktail 25 a S.Oliver Fruit Cocktail 23.

Dáždniky sú rovnaké. Rozdiel je len a len vo farbách. Číslo v názve dáždnika je označenie kolekcia výrobcom.

 

  • Kontrolujete tovar pred odoslaním?

Áno. Každý dáždnik je pred samotným zabalením zásielky preverený. A to ako vizuálne, tak funkčne.

Nezmeškajte naše nové kolekcie, súťaže i zľavy!

Spôsob platby
Viac ako 2000 odberných miest v Českej republike a na Slovenskú