Fungujeme ako e-shop a objednávku je možné vykonať cez naše webové stránky, na ktorých sa práve nachádzate. Vyberiete si tovar a kliknete na tlačítko "Vložiť do košíka". Akonáhle budete mať všetko vybrané, prejdete priamo do nákupného košíka, kde si zvolíte spôsob dopravy a platby, vyplníte osobné údaje a objednávku potvrdíte. Po odoslaní objednávky Vám od nás na e-mail príde potvrdenie + SMS. Ak Vám toto potvrdenie doručenej nebolo, kontaktujte nás. V prípade, že si neviete s objednávkou v e-shope rady, pošlite nám ju prosím e-mailom na info@kvalitnidestniky.cz, alebo nám zavolajte (+420 604 444 909).
O expedícii Vašej objednávky Vás následne budeme infromovat e-mailom a SMS správou.
Ako dáždniky posielate?
Dáždniky balíme výhradne do pevných kartónových krabíc, aby bola zaistená maximálna bezpečnosť pri preprave. Nepoužívame žiadne typy obálok (ani bublinkové). Dáždniky posielame rôznymi prepravcovi - viď náš cenník prepráv.
Za ako dlho budem mať balík doma?
Tovar, u ktorého je uvedená zelená dostupnosť Skladom, štandardne expedujeme do druhého dňa od objednania. Nasledujúci deň, najneskôr do 48 hodín od expedície, by mala byť Vaša objednávka doručená.
Áno. V hornej časti e-shopu vpravo si môžete prepnúť menu na EUR. V nákupnom košíku potom vyberte požadovanú krajinu pre doručenie.
Aká je doprava?
Posielame po celej Českej aj Slovenské republike, vrátane vybraných štátov EÚ. Používame rôzne overené prepravné spoločnosti (Slovenskú poštu, DPD, PPL, Zásilkovna, ...). Aktuálne možnosti a ceny dopravy nájdete v prehľadnej tabuľke.
Áno, prepravca Vám napíše e-mail, SMS alebo zavolá.
Áno, môžete. Sídlime v Kuřimi pri Brne, nemáme klasickú kamennú predajňu, avšak Vašu objednávku si môžete po predchádzajúcej dohode termíne u nás vyzdvihnúť.
Ak ste si nestihli vyzdvihnúť Vašu objednávku z pošty či Zásilkovny a máte o ňu stále záujem, môžeme Vám ju opakovane nechať doručiť. O vrátenie Vás budeme informovať. V prípade opakovaného zaslania budete vyzvaní k úhrade druhého poštovného a to bankovým prevodom. Po obdržaní platby Vám zásielku znova pošleme.
Áno, je tu taká výhoda. V prípade, že hodnota tovaru v nákupnom košíku prekročí čiastku 2000 Kč, máte od nás dopravu do Zásilkovny zadarmo. Tovar si môžete tiež vyzdvihnúť bez platenia dopravy a to po predchádzajúcej dohode osobne u nás v Kuřimi pri Brne.
Svoju objednávku môžete zaplatiť na dobierku, platobnou kartou online, bankovým prevodom, alebo v hotovosti v Kč pri osobnom odbere u nás v Kuřimi pri Brne. Viac o spôsoboch platby nájdete zde.
Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu kartou online, budete presmerovaný späť na náš e-shop. Napíšte nám a my Vám pošleme e-mail pre opakovaný pokus. Prípadne si môžete spôsob platby zmeniť.
Sú dáždniky naozaj tak kvalitné, ako uvádzate?
Áno, ponúkame výhradne kvalitné dáždniky overených výrobcov Doppler, Bugatti, S.Oliver, Knirps a Derby, ktorí na trhu pôsobí už niekoľko desiatok rokov a majú nulové reklamácie. Takmer všetky dáždniky sú vetruodolné, niektoré modely majú dokonca 5tich ročnú záruku.
Máte v ponuke testovanej dáždniky?
Áno, celá rada dáždnikov v našej ponuke je testovaná vo veternom kanáli o sile vetra 80-150 km/h. U dáždnikov túto informáciu uvádzame v ich popise.
Ako poznám, ktorý tovar je na sklade?
Všetok tovar, pri ktorom je uvedená zelená dostupnosť Skladom, je na sklade u nás v Kuřimi u Brna a môžeme ho okamžite expedovať.
Aký je rozdiel medzi dáždniky, ktoré majú rovnaký názov ale majú v názve číslo? Napr. S.Oliver Fruit Cocktail 25 a S.Oliver Fruit Cocktail 23.
Dáždniky sú rovnaké. Rozdiel je len a len vo farbách. Číslo v názve dáždnika je označenie kolekcia výrobcom.
Kontrolujete tovar pred odoslaním?
Áno. Každý dáždnik je pred samotným zabalením zásielky preverený. A to ako vizuálne, tak funkčne.