☀️ Letný darček ZĽAVA 5% na všetko. Zľavový kupón: SLEVA5. ☀️ Zavrieť
Volajte +420 604 444 909 (Po-Pi 9-17 h.)
Mena: 
Košík je prázdny

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru v 90-denné lehote

Nepadl vám tovar "do ruky"? Kúpili ste príliš malý alebo veľký dáždnik? Nehodí sa Vám farebný vzor? Nevadí!

Vašu zásielku máte právo úplne vrátiť v zákonnej lehote 90 dní od okamihu, kedy ste ju obdržali. Alebo Vám tovar vymeníme za iný.

Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky tovaru na e-shope TopDáždniky.sk. Od kúpnej zmluvy je možné odstúpiť do 90 kalendárnych dní od prevzatia tovaru (napr. na prepážke pošty, od prepravcu GLS, PPL, DPD, ...).

 

Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy - na stiahnutie tu

Oznámenie o odstúpení spotrebiteľa od kúpnej zmluvy nám prosím zašlite elektronicky na adresu info@kvalitnidestniky.cz a tiež ho priložte do zásielky k tovaru.

 

I. Vrátenie tovaru - ako postupovať?

Tovar nám zašlite:

  • na výdajné miesto Zásielkovne: ID 409, Tišnovská 270, 664 34 Kuřim, STAPROP, BARVY-LAKY - www.zasilkovna.cz/pobocky/kurim-tisnovska-barvy-laky, (na meno Kvalitné dáždniky, tel. +420 604 444 909, info@kvalitnidestniky.cz),
  • alebo prepravcom (Slovenská pošta, GLS alebo PPL) na adresu: Kvalitní deštníky, Na Vyhlídce 5, Kuřim 664 34, Česká republika, tel. +420 604 444 909.

Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. Neposielajte tovar na dobierku - zásielka nebude prevzatá!

K vrátenému tovaru priložte kópiu nákupného dokladu, ktorý ste pri nákupe obdržali.

Peniaze za vrátený tovar zašleme na Váš bankový účet najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci - teda Vy.

 

II. Výmena tovaru za iný - ako postupovať?

1. V e-shope si vytvorte novú objednávku na požadovaný tovar.

2. Pôvodný tovar nám zašlite:

  • na výdajné miesto Zásielkovne: ID 409, Tišnovská 270, 664 34 Kuřim, STAPROP, BARVY-LAKY - www.zasilkovna.cz/pobocky/kurim-tisnovska-barvy-laky, (na meno Kvalitné dáždniky, tel. +420 604 444 909, info@kvalitnidestniky.cz),
  • alebo prepravcom (Slovenská pošta, GLS alebo PPL) na adresu: Kvalitní deštníky, Na Vyhlídce 5, Kuřim 664 34, Česká republika, tel. +420 604 444 909.

Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. Neposielajte tovar na dobierku - zásielka nebude prevzatá!

K vrátenému tovaru priložte kópiu nákupného dokladu, ktorý ste pri nákupe obdržali.

Peniaze za vrátený tovar zašleme na Váš bankový účet najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu. Náklady na vrátenie tovaru k nám hradí kupujúci.

 

III. Aký tovar sa nedá vrátiť / vymeniť?

Okrem reklamácií možno vrátiť len tovar v originálnom balení, s neodtrhnutými etiketami. Tovare vyrábané na zákazku (potlač reklamných dáždnikov) nemožno vrátiť.

Ak bude tovar vrátený s odtrhnutými etiketami, bude účtovaný poplatok za uvedenie produktu do pôvodného stavu vo výške 6 € vč. DPH.

Nezmeškajte naše nové kolekcie, súťaže i zľavy!

Spôsob platby a doprav
Viac ako 2000 odberných miest v Českej republike a na Slovenskú